Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Όροι και Προϋποθέσεις

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών που πραγματοποιείται από την εταιρεία με την επωνυμία «Autosparts (‘Οτοσπαρτς) Εμμ. Α. Παπάζογλου Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.», με Α.Φ.Μ. 091693064 της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής, που εδρεύει στην Κομοτηνή Ροδόπης, στην οδό Κοσμίου 96, Τ.Κ. 69132, τηλ. 2531023449 και 2531029086, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@autosparts.gr και Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 00053671711000, μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος B2B.

Μέρος Α. Όροι Χρήσης Ιστότοπου

Α1. Πληροφορίες & Προϊόντα

H εταιρία μας δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία της εταιρίας, αλλά και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η εταιρία επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

Α2. Περιορισμός Ευθύνης

  • Η εταιρία συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  • Η εταιρία, στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα, αναλαμβάνει να ενημερώσει εγκαίρως τον πελάτη με βάση τα τηρούμενα κάθε φορά στοιχεία διαθεσιμότητας ή μη των προιόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα αυτών.
  • Η εταιρία δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστότοπο και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και την ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.
  • Η εταιρία ουδεμία ευθύνη έχει από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Η εταιρία δεν δηλώνει με κανέναν τρόπο ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα έγγραφα και στις ανακοινώσεις που δημοσιεύονται σ’ αυτόν τον διακομιστή είναι κατάλληλα για οποιονδήποτε σκοπό. Κάθε τέτοιο έγγραφο και σχετική γραφική απεικόνιση παρέχεται «ως έχει» χωρίς καμιά απολύτως εγγύηση οποιουδήποτε είδους.
  • Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.
  • Η εταιρία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας χωρίς όμως να εγγυάται ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη.

Α3. Ευθύνη του Χρήστη

Ο κάθε χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση του ιστότοπου σύμφωνα με τον νόμο. Η ευθύνη για τα περιεχόμενα των συναλλαγών ανήκει αποκλειστικά στον χρήστη. Η εταιρία δεν ασκεί κανένα είδος διόρθωσης ή παρέμβασης στα δεδομένα που καταθέτει/μεταφέρει ο χρήστης, ο οποίος οφείλει να συμπληρώνει με ορθότητα και ακρίβεια τα εξής πεδία: όνομα, διεύθυνση, μήνυμα κλπ στις online φόρμες επικοινωνίας. Η χρήση της ιστοσελίδας μας υπόκειται στους Ελληνικούς, Ευρωπαϊκούς και τους Διεθνείς νόμους και ο χρήστης συμφωνεί να μην χρησιμοποιείται η ιστοσελίδα μας με σκοπό να παραβιάσει αυτούς τους νόμους.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω, ο χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει υπεύθυνα να μη χρησιμοποιεί τo ηλεκτρονικό κατάστημα για:

  1. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην εταιρία και σε οποιονδήποτε τρίτο, είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οποιουδήποτε προσώπου,
  2. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή της προσωπικότητας, των κοινωνικών αξιών, της οικομομικής κατάστασης κτλ. ενός τρίτου,
  3. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
  4. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,
  5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει κακόβουλο λογισμικό ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης ή την καταστροφή εξοπλισμού (λογισμικού ή υλικού Η/Υ),
  6. Ηθελημένη ή ακούσια παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
  7. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο,
  8. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

Κάθε χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω επιφέρει και διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς καμία ειδοποίηση και μπορεί να οδηγήσει σε λοιπές αστικές κυρώσεις, όπου αυτό κριθεί αναγκαίο από αρμόδια ελεγκτική αρχή.

Α4. Τιμολογιακή Πολιτική

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν ανα πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. H εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές σε τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν στο παρελθόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας, ή το φυσικό της κατάστημα και ήταν ακριβότερες από τις τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα για τα ίδια προϊόντα την δεδομένη στιγμή.

Στo πλαίσιo της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του, επικοινωνήστε με την εταιρία μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@autosparts.gr ή των τηλεφώνων 2531023449 και 2351029086,για να διευθετήσουμε το (τυχόν) ζήτημα και να απαντήσουμε σε κάθε άλλη σας απορία.

Α5. Δικαιώματα Πνευματικής & Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας

Tο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κλπ. αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και προστατεύεται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η εταιρία έχει λάβει άδεια χρήσης για δικές της ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή ή μεταφορά τους καθώς και η παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, διάδοση, μετάδοση, αναμετάδοση του υλικού, ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της εταιρίας ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

Ειδικότερα, τα ονόματα, οι εικόνες, τα λογότυπα και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Autosparts και τα προϊόντα του, είναι αποκλειστικά σήματα της εταιρίας ή τρίτων μερών αντίστοιχα προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στο site δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

Α6. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα σας παρακαλούμε να διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Μέρος Β. Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών

Β1. Εγγραφή ή Σύνδεση

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών και στα πλαίσια της λειτουργίας ενός καταστήματος Β2Β, ο xρήστης (επαγγελματίας ή εταιρία) του ηλεκτρονικού καταστήματος, πριν αποκτήσει τη δυνατότητα παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να αποκτήσει λογαριασμό σε αυτό. Η εγγραφή νέου χρήστη στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας γίνεται μόνο μετά από προσωπική ή τηλεφωνική ή γραπτή (έντυπή ή μέσω e-mail) συμφωνία με την εταιρία και εκτελείτε από τον διαχειριστή της ιστσελίδας. Για την εγγραφή ενός χρήστη απαιτούνται τα παρακάτω:

  1. Έδρα στην Ελλάδα.
  2. Επωνυμία της εταιρίας: Σε περίπτωση επαγγελματία, αντικαθίσταται με το ονοματεπώνυμο.
  3. Ονοματεπώνυμο υπευθύνου: Απαραίτητο μόνο για εταιρίες.
  4. Τομέας δραστηριότητας εταιρίας ή Επάγγελμα (για επαγγελματία).
  5. Περιφέρεια.
  6. Νομός.
  7. Πόλη.
  8. Διεύθυνση: (οικίας ή εταιρίας).
  9. Ταχυδρομικός Κώδικας (Τ.Κ.).
  10. Περιοχή.
  11. Σταθερό ή/και Κινητό τηλέφωνο: απαιτείται τουλάχιστον ένα εκ των δύο.
  12. Fax.
  13. Διεύθυνση ηλεκτρονικού τχυδρομείου (e-mail).
  14. Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.).
  15. Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
  16. Πινακίδα Οχήματος: Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις για επαγγελματίες

Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές και υπόκεινται στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές στους εγγεγραμμένους χρήστες της. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email ή να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό του, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας e-mail στην εταιρία στη διεύθυνση info@autosparts.gr ή ιδανικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Β2. Παραγγελία, Επιβεβαίωση και Παραλαβή

Β2.1. Επιτυχής υποβολή παραγγελίας

Η παραγγελία προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής φόρμας Ολοκλήρωσης Παραγγελίας, η οποία περιέχει συνοπτικά όλα τα προϊόντα με τα οποία «γέμισε» το καλάθι αγοράς του ο χρήστης και τα προσωπικά δεδομένα για τη συμπλήρωση τιμολογίου ή απόδειξης πληρωμής, τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από τα στοιχεία που έχει δηλώσει ο χρήστης στο λογαριασμό του.

Ο χρήστης/πελάτης λαμβάνει γνώση, μέσω ειδικού μηνύματος που βρίσκεται σε εμφανές σημείο στη φόρμα ολοκλήρωσης παραγγελίας, οτι με το πάτημα του κομβίου «Καταχώρηση Παραγγελίας» δεσμεύεται ότι έχει διαβάσει και αποδεχθεί τους Ορους και Προϋποθέσεις καθώς και την Πολιτική Απορρήτου της εταιρίας. Ποιο αναλυτικά, ο χρήστης δηλώνει ρητά ότι πριν την οριστική καταχώρηση της παραγγελίας του, έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

  1. Την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας.
  2. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε: Η εταιρία ουδεμία γνώση φέρει για το είδος ή τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που αναζητεί και θέλει να παραγγείλει ο πελάτης.
  3. Το πλήθος και τα συνολικά κιλά των προϊόντων που παρήγγειλε: Το κόστος αποστολής είναι ανάλογο της ποσότητας των δεμάτων αλλά και των συνολικών κιλών.
  4. Την συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α..
  5. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης και της προθεσμίας εντός της οποίας η εταιρία αναλαμβάνει να παραδώσει/αποστείλει τα προϊόντα: Η εταιρία δεσμεύεται να παραδώσει τα προϊόντα της στην εκάστοτε εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ (που επέλεξε ο χρήστης) στον δηλωθέν από την εταιρία χρόνο και δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για καθυστερήσεις επεξεργασίας ή αποστολής της παραγγελίας μετά από αυτό το στάδιο.
  6. Των τυχόν περιορισμών σε τρόπους παράδοσης ή των μέσων πληρωμής.
  7. Το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία, σε περίπτωση υπαναχώρησης του: Επισημαίνεται ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον ο πελάτης καταθέσει αίτημα στο διάστημα που καθορίζει η εταιρία για το εκάστοτε προϊόν. Ο χρόνος δυνατής επιστροφής ξεκινά να μετρά από την στιγμή παραλαβής του προϊόντος από το φυσικό κατάστημα ή την παραλαβή του από την εκάστοτε εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ.
  8. Των περιπτώσεων μή δυνατής υπαναχώρησης του: Βάση νόμου ή βάση πολιτικής της εταιρίας για το εκάστοτε προϊόν.
  9. Των όρων ισχύος εγγύησης των παραγγελθέντων προϊόντων.
  10. Των όρων κατάθεσης χρημάτων: Μια παραγγελία για την οποία έχει επιλεχθεί ως τρόπος πληρωμής η τραπεζική κατάθεση, οριστικοποιείται μόνο εφόσον κατατεθεί το σύνολο του ποσού στην συμφωνηθείσα τράπεζα.
  11. Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας: Εκτός και αν έχει επιλεγεί η πληρωμή με τραπεζική κατάθεση.

Β2.2. Επιβεβαίωση παραγγελίας και παραλαβή

H παραγγελία θεωρείται καταχωρημένη από την εταιρία από την στιγμή που ο πελάτης λάβει την ένδειξη «Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε» μέσω της οθόνης που ακολουθεί την φόρμα υποβολής παραγγελίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που έχει δηλώσει.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας της παραγγελίας από την εταιρία, επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος που περιλαμβάνει. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Εφόσον διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ο χρήστης ενημερώνεται για την «Επιτυχή Καταχώρηση της Παραγγελίας» μέσω e-mail.

Το επόμενο βήμα σχετίζεται με τον τρόπο παράδοσης/παραλαβής που έχει δηλώσει ο πελάτης. Σε περίπτωση που έχει δηλώσει παραλαβή από το κατάστημα, μόλις λάβει την ενημέρωση «Μπορείτε να περάσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας» μέσω e-mail, μπορεί να περάσει άμεσα να την παραλάβει από το φυσικό κατάστημα της εταιρίας. Εφόσον επιλέξει αποστολή στον χώρο του, ο πελάτης θα ενημερωθεί για την παράδοση της παραγγελίας του στην εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ που έχει επιλέξει. Από αυτό το σημείο, θα ενημερώνεται για την εξέλιξη της παραγγελίας μέσω του tracking number που θα του αποσταλεί μέσω mail από την εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ. Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ενημερωθεί για την εξέλιξη της παραγγελίας του επικοινωνώντας με την εταιρία με κάθε διαθέσιμο τρόπο που αναγράφεται στο υποσέλιδο της ιστοσελίδας. Η παραγγελία ολοκληρώνεται με την παραλαβή της από το φυσικό κατάστημα ή με την παραλαβή του από την εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ.

Αντιμετώπιση λαθών:

  • Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρία σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 2 ωρών από την οριστική υποβολή της παραγγελίας του (εγγράφως ή τηλεφωνικά) για οποιοδήποτε λάθος, αλλιώς τα στοιχεία που αναφέρονται στην παραγγελία θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης.
  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της εταιρίας για επιστροφή των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Όμως, σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της εταιρίας και ο πελάτης καθυστερήσει να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή του συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών, η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο πελάτης οφείλει να καταβάλει το σύνολο της αξίας τους.
  • Σε περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης έχει δικαίωμα να επικοινωνήσει με την εταιρία σε διάστημα μικρότερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών για να δηλώσει το προϊόν ή τα προϊόντα ώς ελλαττωματικό/ά κατά την άφιξη (D.O.A.) και ότι επιθυμεί αντικατάσταση τους ή επιστροφή και αποζημίωση.

Περιορισμοί Ευθύνης: Κάθε παραγγελιά που περιέχει τουλάχιστον ένα (1) προϊόν με εσφαλμένη τιμή λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, δεν μπορεί να καταχωρηθεί με επιτυχία. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται μέσω e-mail για την ακύρωση της παραγγελίας του. Σε περίπτωση άμεσης διόρθωσης του λάθους, ο πελάτης θα κληθεί να συμφωνήσει σε νέο ποσό, ώστε να ολοκληρωθεί η παραγγελία του. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και ο πελάτης ενημερώνεται μέσω e-mail. Αν ο πελάτης έχει ήδη καταβάλει το ποσό για την παραγγελία αυτή, υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:

  1. Αν το λάθος δεν μπορεί να διορθωθεί άμεσα, η εταιρία προβαίνει σε άμεση επικοινωνία μαζί του για την επιστροφή του συνόλου του ποσού, με όποιον τρόπο επιλέξει ο ίδιος.
  2. Αν το λάθος διορθωθεί άμεσα και το ποσό που κατέβαλε ο πελάτης είναι μεγαλύτερο από το νέο συνολικό κόστος της παραγγελίας, η εταιρία προβαίνει σε άμεση επικοινωνία μαζί του. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει να προχωρήσει με την παραγγελία, η εταιρία του επιστρέφει τη διαφορά του ποσού, με όποιον τρόπο επιλέξει ο ίδιος και η παραγγελία καταχωρείται με επιτυχία. Εάν όχι, η εταιρία του επιστρέφει το σύνολο του ποσού που κατέβαλε και η παραγγελία ακυρώνεται.
  3. Αν το λάθος διορθωθεί άμεσα και το ποσό που κατέβαλε ο πελάτης είναι μικρότερο από το νέο συνολικό κόστος της παραγγελίας, η εταιρία προβαίνει σε άμεση επικοινωνία μαζί του. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει να προχωρήσει με την παραγγελία, καλείται να καταβάλλει τη διαφορά του ποσού στην εταιρία με όποιο τρόπο επιθυμεί (επιλέγοντας έναν από τους δυνατούς τρόπους πληρωμής). Μετά την καταβολή της διαφοράς, η παραγγελία καταχωρείται με επιτυχία. Εάν όχι, η εταιρία του επιστρέφει το σύνολο του ποσού που κατέβαλε και η παραγγελία ακυρώνεται.

Β3. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που βρίσκονται στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας και αφορούν κάθε προϊόν ξεχωριστά. Η εταιρία επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στο σύνολό τους στον πελάτη, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Κάθε πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα ενός ή πολλών προϊόντων μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλώντας στα τηλέφωνα 2531023449 και 2531029086 ή μέσω του e-mail info@autosparts.gr.

Ειδικές περιπτώσεις διαθεσιμότητας είναι οι παρακάτω:

  • Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της εταιρίας και ο πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Για την επιτυχή καταχώρηση μιας τέτοιας παραγγελίας, απαιτείται η καταβολή του συνόλου του ποσού.
  • Προσωρινά Εξαντλημένο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί ή δεν διατίθεται για άμεση παραλαβή. O πελάτης έχει δικαίωμα να ενημερωθεί για πιθανή ημερομηνία νέας διαθεσιμότητας του προϊόντος μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος. Η εταιρία δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η εταιρία κρίνει ότι μια παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, την καταχωρεί μόνο μετά από τηλεφωνική ή γραπτή επιβεβαίωση του πελάτη ). Σε περίπτωση που συντρέξουν λόγοι που καταστήσουν την παραλαβή μιας καταχωρημένης παραγγελίας μη εφικτή στο χρονικό πλαίσιο των 30 εργάσιμων ημερών, ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα και, εφόσον το επιθυμεί, δικαιούται να προβεί σε μονομερή ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@autosparts.gr. Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία, η εταιρία δεσμεύεται να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το σύνολο που ποσού στον πελάτη.

Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μόνο ένα μέρος των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο ή ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία και να επιστρέψει άμεσα το σύνολο όποιου ποσού έχει ήδη καταβληθεί. Μόλις το μέρος της παραγγελίας που δεν απεστάλη/παραδοθεί γίνει διαθέσιμο, αποστέλλεται/παραδίδεται στον πελάτη. Αν δεν είναι δυνατή η διαθεσιμότητά του σε εύλογο χρονικό διάστημα ο πελάτης αποζημιώνεται για το μέρος της παραγγελίας που δεν παρέλαβε.

Β4. Πληρωμή

  • Για παραλαβή από το κατάστημα: Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα και Τραπεζική Κατάθεση.
  • Για αποστολή στον χώρο σας: Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα και Τραπεζική Κατάθεση.

Δεν υπάρχει κόστος επιβάρυνσης σε επιλογή πληρωμής με αντικαταβολή. Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της εταιρίας μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

Β5. Παράδοση παραγγελίας

B5.1. Όροι ανάλογα με τον τρόπο παραλαβής

  • Για παραλαβή από το κατάστημα: Σε αυτή την περίπτωση, μετά από επιτυχημένη καταχώρηση μιας παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον χρόνο ή τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της από το φυσικό κατάστημα της εταιρίας. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης αυτής, η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Εφόσον η παραγγελία έχει πληρωθεί ηλεκτρονικά ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, για την παραλαβή της από το κατάστημα θα πρέπει να επιδείξει την αστυνομική του ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. δίπλωμα οδήγησης, διαβατήριο κ.α.). Σε περίπτωση παραλαβής από τρίτο πρόσωπο, εκείνο θα πρέπει να προσκομίσει υπογεγραμμένη και επικυρωμένη (γνήσιο υπογραφής) εξουσιοδότηση, που θα καταχωρηθεί στο αρχείο της εταιρίας.

  • Για αποστολή στον χώρο σας: Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία παραλαμβάνεται από τον χρήστη στον ΄χωρο που έχει δηλώσει ή από το κατάστημα της εταιρίας μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ. Η διευθέτηση του θέματος παραλαβής μιας παραγγελίας αφορά εξολοκλήρου τον πελάτη και την εταιρίας μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ και η εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη επι του θέματος αυτού. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη και είναι αναλογικά του αριθμού των προϊόντων και του συνολικού βάρους τους. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την εταιρία, αλλά τον πελάτη. Για την παραλαβή της ο πελάτης θα πρέπει να επιδείξει την αστυνομική του ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. δίπλωμα οδήγησης, διαβατήριο κ.α.). Σε περίπτωση παραλαβής από τρίτο πρόσωπο, εκείνο θα πρέπει να προσκομίσει υπογεγραμμένη και επικυρωμένη (γνήσιο υπογραφής) εξουσιοδότηση.  Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγξει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του (ή την υπογραφή του εξουσιοδοτημένου τρίτου προσώπου) κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή/παραλαβή από την εταιρία μεταφοράς ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ, η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση αν το διάστημα αυτό ξεπεράσει τις (10) εργάσιμες ημέρες.

B5.2. Μεταφορικά έξοδα

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει «παραλαβή στον χώρο του», επιβαρύνεται με μεταφορικά έξοδα επί του συνόλου της παραγγελίας του. Το κόστος αυτό είναι αναλογικό της ποσότητας των πακέτων/προϊόντων που περιέχει η παραγγελία αλλά και των συνολικών κιλών της. Επιπρόσθετα, ο πελάτης θα πρέπει να γνωρίζει ότι κάθε μεταφορική εταιρία ή courier ή Κ.Τ.Ε.Λ, επιβαρύνει διαφορετικά την κάθε παραγγελία. Πιο αναλυτικά το ελάχιστο κόστος για κάθε επιλογή είναι:

  1. Ροδόπη μεταφορική.
  2. Κ.Τ.Ε.Λ. Νομού Ροδόπης.
  3. ACS courier.
  4. Γενική Ταχυδρομική courier.
  5. Ε.Λ.Τ.Α. courier.
  6. Speedex courier.

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα κατά την συμπλήρωση της φόρμας ολοκλήρωσης παραγγελίας. Τα παραπάνω ποσά αποτελούν το ελάχιστο κόστος και ενδέχεται να διαφέρουν από το τελικό υπολογιζόμενο κόστος μεταφοράς. Με την επικύρωση του πεδίου «αποδέχομαι τους όρους και τις πολιτικές» αλλά και την «πολιτική απορρήτου», ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι συμφωνεί με την επιβολή του υπολογιζόμενου τέλους μεταφοράς.

B5.3. Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλούμενων προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρίας, και είναι το πολύ τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο επιτυχημένης καταχώρησης της παραγγελίας, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: Η εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης), που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της εταιρία ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η εταιρία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η εταιρία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

Β6. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο πελάτης, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει  τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Ο πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο φυσικό κατάστημα της εταιρίας ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην Κομοτηνή Ροδόπης, οδός Κοσμίου 96, Τ.Κ. 69132 ενημερώνοντας για την επιλογή του μέσω τηλεφώνου στα 2531023449 και 2531029086 ή χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@autosparts.gr. Κάθε πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (επιλογή «παραλαβή στον χωρο σας»). Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (καλώδια συνδέσεων, συμπληρωματικά εξαρτήματα κτλ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνο εφόσον ο πελάτης είχε εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της «δήλωσης υπαναχώρησης» και αποστολή της είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρίας (Κομοτηνή Ροδόπης, οδός Κοσμίου 96, Τ.Κ. 69132), είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@autosparts.gr  και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  5. Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  6. Κατόπιν της αποδοχής της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει στον πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, υποχρεούται να την ενημερώσει την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Κατόπιν της ενημέρωσης αυτής η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη. Στην περίπτωση που ο πελάτης είχε πληρώσει το αντίτιμο μέσω χρεωστικής κάρτας ή μέσω πληρωμής σε τράπεζα και είχε επιλέξει την «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει από το φυσικό κατάστημα της εταιρίας.
  7. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η εταιρία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης.
  9. Εάν το προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει αποτελεί μέρος ενός σετ ή συνόλου προϊόντων ή κομμάτι πολυμερούς εξαρτήματος ή περιείχε δώρο/α στην συσκευασία του, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει όλα τα παρελκόμενα αντικείμενα μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν.
  10. Εάν το προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει αποτελεί δώρο ή προωθητικό αντικείμενο της εταιρίας, τότε αυτό το προϊόν δεν επιστρέφεται και ο πελάτης δεν αποζημιώνεται καθώς το προϊόν αυτό δεν έχει κοστολογηθεί/πληρωθεί από αυτόν.

Β7. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 6

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  1. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της εταιρίας και τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από αυτό, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  2. Για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας όπως προστατευτικά γυαλιά, γάντια και προϊόντα υπόδησης ή ένδυσης.
  3. Για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, όπως μπαταρίες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών ή βαρέως τύπου, των οποίων η τοποθέτηση σε κύκλωμα, αν αυτή έχει γίνει για πολύ μικρό χρονικό διάστημα, δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί. Αυτό ισχύει καθώς αμέσως μόλις τοποθετηθεί η μπαταρία σε κύκλωμα και «περάσει ρεύμα» από αυτή, ενεργοποιούνται τα στοιχεία τους. Για τον παραπάνω λόγο, η εταιρική τους εγγύηση ξεκινάει απο τη στιγμή αγοράς τους.
  4. Για προϊόντα τα οποία αποσφραγίσθηκαν είτε ηθελημένα είτε από λάθος, γιατί μετά την αποσφράγισή τους δεν είναι δυνατή η μεταπώλησή τους ως «νέα προϊόντα».

Β8. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας (νόμιμη εγγύηση)

Η Υπαναχώρηση της παρ. 10 της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

B8.1. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων (νόμιμη εγγύηση)

Σε περίπτωση ευθύνης της εταιρίας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο πελάτης δικαιούται: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η εταιρία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Η δήλωση για ελαττωματικό/ά προϊόν/όντα ασκείται τηλεφωνικά στα 2531023449 ή 2531029086 και εγγράφως είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρίας (Κομοτηνή Ροδόπης, οδός Κοσμίου 96, Τ.Κ. 69132), είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@autosparts.gr. Η εταιρία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη αλλά και μεταγενέστερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Περιορισμός ευθύνης: Η εταιρία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον πελάτη την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η εταιρία δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλόλητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

B8.2. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

Η ενότητα αυτή αφορά μόνο διαρκή καταναλωτικά αγαθά. Καινούρια αγαθά που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση («εμπορική εγγύηση») του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής/προμηθευτής. Οι βασικοί όροι της εμπορικής εγγύησης είναι οι ακόλουθοι:

  1. Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον Πελάτη γραπτώς, στην Ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της και τη διάρκεια της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο και τον τρόπο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται να χρησιμοποιηθούν.
  2. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του προμηθευτή των υποχρεώσεών του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο πελάτης μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον προμηθευτή την τήρησή της.
  3. Η εγγύηση κάθε διαρκούς καταναλωτικού προϊόντος έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον: α) υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς προϊόντος β) δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial Number) και γ) δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Β9. Τελικές Διατάξεις

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ο ιστότοπος έχει δημιουργηθεί στην Κομοτηνή και διέπεται από την Ελληνική Νομοθεσία. Κάθε χρήστης με λογαριασμό σε αυτόν τον ιστότοπο, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους νόμους αυτούς.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρίας και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Κομοτηνής. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (http://www.mindev.gov.gr/), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html) και στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Σύμφωνα με την οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784, info@eccgreece.gr. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελεύθερη επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).